FAQ

Zijn al jullie producten op voorraad?
Alle artikelen in de webshop zijn voorradig. Wanneer de voorraad van een product 3 of minder is, staat dit vermeld bij de artikelomschrijving.

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?
Op dit moment kun je betalen met je creditcard, via iDeal of door een bankoverschrijving o.v.v. het ordernummer naar IBAN: NL20KNAB 0741 7911 37 t.n.v. Certe Dienstverlening.

Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja dit is mogelijk. Het verzendtarief voor Europa zone 1 bedraagt € 13,00
(België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en de Kanaaleilanden), Zweden).

Overige verzendtarieven op aanvraag.

Kan ik een bestelling annuleren?
Wanneer je je bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren verzoeken wij je een mail te sturen naar klantenservice@fabulousflowers.nl. Wanneer de bestelling al verstuurd is kunnen wij helaas niets meer wijzigen.

Ik kan jullie telefoonnummer niet vinden, hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt contact opnemen via onze social media kanalen, per mail of via het contactformulier op deze site. Hiermee kun je ook een terugbelverzoek sturen. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.